Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Βάζω στοίχημα ότι τα ανέραστα παιδιά είναι καπνογόνες ουσίες που θα μας βλάψουν - έτσι το μόνο που με νοιάζει είναι η δυστυχία τους σε κάθε τους χαμόγελο.
Θα ήθελα να ήμουν ένα πηγάδι, να τους δείξω τον πάτο και να τους δείξω και το νερό.
Πάντα στα πιο βαθιά σημεία χρειάζεσαι ένα καλό κολύμπι ή απλα σταγόνες αισιοδοξίας.
Αυτά τα μαύρα που κρύβετε αυτά τα αστεία που δεν είπατε είναι τα παραμύθια που δεν ακούσατε.
Έχω κουραστεί τους ανθρώπους που δεν είναι ανθρώποι.
Έχω κουραστεί και αυτούς τους δήθεν που γελάνε από πίσω μου.

Και έτσι για τέλος..
Έχω κουραστεί και εσάς που δεν εκτιμάτε αληθινά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...