Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Υπάρχει μία πιθανότητα η Ευτυχία να γνωρίζει την Τύχη αλλά ποτέ να μην συναντιόνται -

Η Ευτυχία είναι αντικειμενική εως και υποκειμενική.
Εγώ δεν την ξέρω την Ευτυχία. - μου είναι εντελώς άγνωστη.
Μια φορά την γνώρισα, της χαμογέλασα και μου γύρισε την πλάτη.
Δεν ξέρω αν ποτέ  θα την πλησιάσω - μου είναι δύσκολο.

Έχω την υποψία πως  μου είχε έρθει καμουφλαρισμένη και φοράει παντελόνια.

Δεν γνωρίζω αν είσαι η Ευτυχία -αλλά κάθε φορά που μου μιλάς και χαμογελας σε νιώθω πολύ κοντά μου.

Αν η Ευτυχία ήταν γένος αρσενικού,τότε είσαι εσύ -
Και αν κάνω λάθος και η Ευτυχία δεν είσαι εσύ, σίγουρα είσαι Τύχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...