Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Χάρη.

Έχω την ουσία ενός βρόμικου μυαλού,
επεξεργασμένου ανθρώπου,
με αναπόφευκτα λάθη,
ιστορικές σημειώσεις,
καθαρή καρδιά.

Έχω μια ματιά πίστης,
του βάθους - του ύψους,
του χλευασμού,
τον πεποιθήσεων
του σοκαρισμένου αγοριού γύρω από την μπάλα.

Έχω το τιποτένιο μου τίποτα,
το μόνιμο παράπονο για την Ζωή,
τις περιπαιχτικές συμπτώσεις,
του έρωτες που πήγαν στράφι,
και τα τσιγάρα που δεν μοιράστηκαν ακόμη.

Τα παιχνίδια σε μάραναν -τα παιχνίδια...
Δε στρώνω όμως σε καμιά παρτίδα.
Μόνο χάρες σου ζητώ - Να μου κάνεις τις χάρες...
να μου τις κάνεις,
γιατί  παιδί είμαι ακόμη,
και μου κακοφαίνεται.

Κάνε μου την χάρη,,
Κάνε μου την χάρη να νιώσω το κορμί σου δίπλα στο δικό μου,
ακούμπα με από λάθος,
φίλα με,με πάθος
χαμογέλα μου
σαν άστρο.

Να μου τις κάνεις τις χάρες,
να μου τις κάνεις,....
γιατί παιδί είμαι ακόμη,
και μου κακοφαίνεται..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...