Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Έρως -

Αυτόν τον έρωτα τον γουστάρω, που τον χειμώνα θα μου φέρνει παγωτό και το καλοκαίρι κουβέρτα.

Αυτή την τρέλα θέλω,
την ανικανοποίητη,
την εκτροχιασμένη,
την αλλιώτικη.

Εσένα θέλω, εσένα,
πίσω από στοίβες σαβούρας,
γνώσεων και θαυμαστικών.
Να μου την σπάς
που είσαι τόσο τελειομανής,
τόσο προβλέψιμος,
που να γνωρίζω την κάθε σου κίνηση
πριν την σκέψη σου
και τα λόγια σου
πριν την καθορισμένη σου πράξη.

Εσένα θέλω, εσένα,
να αδειάζεις βαλίτσες,
να τα κάνεις μπάχαλο,
να με κοροιδεύεις που έχουν ασπρίσει τα μαλλιά μου,
να μου δίνεις συγχαρητήρια και επαίνους
που μπόρεσα να σου μαγειρέψω χωρίς να έχει απώλειες το σπίτι.

Εσένα θέλω, εσένα,
να σου χορεύω και να σε παρασύρω,
να μου κάνεις πλάκες,
να γελάμε...
να γελάμε δυνατά σαν την πρώτη μας φορά.

Εσένα θέλω, εσένα,
να με περιμένεις στην γωνιά,
να μου φέρνεις λουλούδια - μυρωδικά,
να μου λες ερωτόλογα,
ότι περιμένες τόσα λεπτά
για να με δεις 
έστω για δυο φιλιά.

Εσένα θέλω, εσένα
να μου φέρνεις παγωτό το χειμώνα,

Εσένα θέλω, εσένα
να μου φέρνεις κουβέρτα το καλοκαίρι.

Εσένα θέλω, εσένα..






Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...