Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

A.

Προσπαθώ να αλλάξω την σκέψη σου.
Προσπαθώ να αλλάξω την γνώμη σου.
Ξέρω ότι όλα αυτά θα μου πάρουν χρόνο.
Ξέρω ότι στα δύσκολα είναι ακόμη δυσκολότερα.
Στον χάρτη εχω οριοθετήσει τις γραμμές των σημείων σου.
Μου έχει πάρει τόσο χρόνο να βρω τα όρια σου και να ξεφύγω από αυτά.
Μην ζητάς θαύματα.
Στο κεφάλι σου ανασταίνωνται όλα τα τάματα.
Θα αναπολούσα στιγμές αν εσυ βρισκόσουν στο μελλόν μου.
Τώρα θέλω να ξεχάσω...
Γραμμές - Σημεία.
Όρια - Θαύματα.
Κάποτε στα παραμύθια θυμάμαι ένα ραβδί.
Με μάγεια σε είχα ικετέψει. Σέρνομουν να 'ρθεις πίσω.
Εσυ εκεί ακίνητος..με ένα βλέμμα δύναμης, θα σε χαρακτήριζα αγέρωχο.
Ναι, ναι! Αγέρωχος
Ήξερες που βρίσκονταν τα ηνία σου και δεν με παρακαλούσες ούτε
να ήμουν μέρος της στιγμής σου, μέρος της ζωής σου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...