Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Βουβή κραυγή.

Πάντα σου άρεσε να καθόμασταν σ΄ αυτό το παγκάκι,
εκεί όπου γνωριστήκαμε
εκεί που κάναμε όνειρα,
εκεί όπου με πρωτοφίλησες.

Πηγαίναμε πριν ο ήλιος μας αποχαιρετίσει
και πάντα μου έλεγες να βλέπω μπροστά
πότε πίσω μου.
Μόνο μπροστά να βλέπω.

Αρκετές φορές ήμουν περίεργη και ήθελα να δω τι μου έκρυβες.
Δεν ήξερα γιατί μου το απαγόρευες.
"Μπροστά" μου λεγές.
Μπροστά!

Πέρασε ο καιρός, πέρασε ο χρόνος,
πέρασαν κατί μήνες και εσύ άδοξα έφυγες από κοντά μου.

Εξακολουθούσα να πηγαίνω στο παλιό παγκάκι της πλατεία,
εκεί που σου άρεσε να με πηγαίνεις σχεδόν κάθε μέρα
Άναβα ένα τσιγάρο, το έπινα για εσένα και έφευγα.

Πέρασε ένας χρόνος από τότε που αποφάσισες να φύγεις.
Ναι το αποφάσισες!
Γιατί εμένα δεν με ρώτησες ποτέ σου αν θέλω να φύγεις.
Έτσι και εγω αποφάσισα από μόνη μου να το ξενυκτήσω,
άλλωστε θα ήταν το τελευταίο μου τσιγάρο που θα έπινα για εσένα,
τώρα θα σε άφηνα να ηρεμήσεις.

Είδα τον ήλιο να με αποχαιρετάει
γύρισα και πίσω και ας ένιωθα το θυμό σου.

Ναρκομανείς να χτυπάνε ενέσεις
Κοριτσάκια ανίκανα να σταθούν στα πόδια τους
ξαπλωμένοι, μεθυσμένοι, πεθαμένοι από σκόνη,
μαύρα κουτάλια τριγύρω, φόβος, τρόμος,πόνος,
αβοήθητες ψυχές στα πεζοδρόμια.

Τρομοκρατήθηκα όταν το διαπίστωσα..
Η αλήθεια μερικές φορές είναι πίσω μας όχι μπροστά μας.

Αντίο ψυχή μου,αντίο.

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Όλο αυτό για να διαπιστώσει κάποιος ότι !Πίσω μας είναι η αλήθεια;;;;
αρκεί να γυρίσει την πλάτη του και να κοιτάξει τον τοίχο , θα διαπιστώσει ότι μόνο κοιτώντας πίσω πορεύεσαι μπροστά.

Ελπίδα. είπε...

Οι ανθρώποι είναι τυφλοί. Μερικές φορές δεν βλέπουν "πίσω". Η αλήθεια είναι παντού. Αρκεί να βλέπεις και να δέχεσαι τις άλλες οπτικές γωνίες. Ίσως αυτό να μας κάνει καλύτερους ανθρώπους και να μπορέσουμε να προχωρήσουμε κάποια στιγμή μπροστά.

Unknown είπε...

Αν η αλήθεια είναι παντού!Τότε που είναι το ψέμα;

Ελπίδα. είπε...

Εκει που δεν υπάρχουν ανθρωποι...

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...