Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Ψυχανάληση.

Δεν κοροιδεύω τον εαυτό μου γιατί δεν είμαι σαν τους άλλους.
Εγώ είμαι μια άλλη, μια διαφορετική από εσένα, απο αυτόν και
απο εκείνον.
Δεν είμαι έτσι όπως θέλουν να είμαι, δεν κάνω αυτό που θέλουν.Ξέρεις γιατί?
Γιατί εγω ξυπνάω με διαφορετικές ηλιαχτίδες στο πρόσωπο μου.
Δικός μου είναι ο ήλιος σήμερα.
Κανείς δεν θα πάρει τον ήλιο μου. Κανείς δεν θα πάρει τον οξυγόνο μου.
Κανείς δεν το εμποδίζει αυτό,εκείνο και το άλλο.
Μια άλλη είμαι, μια διαφορετική άλλη.
Δεν έχω περιορισμούς. Ή μήπως έχω?
Έχω!Μια σταλίτσα!-Κρυμμένη μέσα μου από δήθεν, ψεύτικα προσωπάκια,
μάγκες τις νύκτας, ερωμένες τις καρέκλας, μάγγισσες του μυαλού, ακριβών υφασμάτων,
στρουμπουλών κυριών, αγνώστων επώνυμων, διψασμένων χορτασμένων κουλτουριάρικων ανθρώπων. Ποιοι άραγε είναι αυτοί? Ούτε τους ξέρω.Ούτε θέλω να τους μάθω.
Θεότρελλοι είναι όλοι αυτοί. Κυνηγούν μια δόση ευτυχίας ξεστομίζοντας στην ""υγειά σας!""
Πάντα το αναρωτιούμουν!
Μεθυσμένοι, αλκοολικοί,straight,gay,bi,lesbians ξεχασμένοι στο πότο, γεμίζοντας τα ποτήρια  τους χωρίς σταματήμο,με μυρωδιά φτηνού ποτού και καπνού κάνουν ευχή "Στην υγειά μας"

Αλλά εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους.
Και τι τους θέλω τους άλλους!?
Και γιατί να θέλω τους άλλους?
Τι μου προσφέρουν οι άλλοι?
Αφού εγω δεν είμαι σαν τους άλλους!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Ήχοι της πόλης.
Κάνεις δεν είναι σαν τον άλλο ...
και ας είναι ομοίως ασήμαντος ... ένας ακόμα διαβάτης που νομίζει πως έχει κάτι άλλο. Άραγε πόσοι νομίζουν ότι είναι κάτι άλλο; Μάλλον όλοι πόσοι όμως είναι το κάτι άλλο!
Η εκκεντρικότητα είναι διαφορετικότητα. Η προσποίηση της εκκεντρικότητας είναι απλώς μια μορφή υπαρξιακής αναζήτησης , όταν γίνεσαι το αντίθετο του γενικού αποτελείς μέρος του χωρίς εσένα δεν υπάρχει το άλλο όπως δεν υπάρχεις και εσύ χωρίς αυτό ! Η μήπως μπορείς; Αν μπορείς έχεις βρει τη δική σου nirvana συνδυάζεις την αρμονία πάνω σου ! Δεν δημιουργείς πλέον το άτομο που θέλεις να είσαι γιατί σου έχει εντυπωθεί σαν πρότυπο χαρακτήρα, είσαι απλώς ... εσύ ,τότε μπορείς να πεις ότι δεν κοροϊδεύεις τον εαυτό σου. Τα 50 και τα 500 τετραγωνικά είναι απλά ένας χώρος ! Αλλά για σένα ποιο θεωρείται χώρος;
Αν κατακρίνεις τον κάτοικο του ενός είσαι απλά ένα ακόμα κομμάτι της μάζας! Αν αδιαφορήσεις και για τους δύο ! Τότε συνδυάζεις και τους δύο είσαι ανώτερος από τη δέσμη των αντιθέτων ... άρα ανώτερος από ότι αποκαλούν Θεό !!!


Είδες τι μπορεί να κάνει η φιλοσοφία ;;; Μέχρι και την ισχή των Θεών ανακαλύπτη

Σικελια είπε...

"Κανείς δεν θα πάρει τον ήλιο μου!"
Να σπάσουν οι τοίχοι που χτίζονται γύρω μου.

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...