Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Tώρα που είσαι μακριά και τελειώσαν όλα με εμάς, νιώθω απέραντι χαρά.
Τώρα που δεν σε βλέπω τόσο συχνά,
η ψυχή μου ηρεμά.
Φύγε, φύγε μακριά να μην σε ακούω ούτε που μιλάς.
Χρόνο δεν έχω να χάσω με εσένα τώρα πια.
Σε ξεπλένω τόσα απλά, από το σώμα μου
και ότι με εσένα συνδέεται αντικειμενικά.

Τα πράγματα ήταν καλύτερα
από την ώρα που μου είπες "Γεια",
δεν ξαφνιάστηκα
δεν  γούσταρω να σε έχω ξανά,
χρόνο αγοράκι μου, δεν έχω
να χάσω μαζί σου ποτέ ποτέ ξανά
πιο καλά περνάω τώρα
χωρίς εσένα να μου
τρυπάς τα μυαλά.

Ανασφάλιες και όλα αυτά τα παθητικά,
να βρεις κοριτσάκια να τα πουλάς.
Εμένα μην με ξαναενοχλήσεις  ούτε λεπτό,
έχω την ζωή μπροστά.

Σε φτύνω στα μούτρα γιατί γουστάρω
και για συγγνώμη ούτε που γυρνάω,
Σε πετάω από το σπίτι, μαζί με τα αντικειμένα σου,
να ψάξεις άλλη να ακούει τα χαζά σου,
και άντε
Γεια, μην με ενοχλήσεις ποτέ ξανα! :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...