Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Ο έρωτας σε βγάζει από την ικανοποίηση της τάξης.
Είναι χαώδης - γεμάτη εκπλήξεις.
Δεν θα σε ρωτήσει που πας και από που έρχεσαι.
Δεν θα σε αφήσει τις νύκτες να κοιμηθείς ούτε το πρωί να σκεφτείς.

Ο έρωτας θέλει τόλμη, θέλει θάρρος, θέλει και θράσος!
Ο έρωτας θέλει δυο κορμιά, δυο σώματα, δυο μυαλά και όταν το δυο γίνεται ένα ισοδυναμεί με πόνο.

Ο Έρωτας μπορεί να είναι γένος αρσενικού, αλλά έχει θηλυπρεπή συμπεριφορά!

Έχω ζήσει τον έρωτα σε όλες του τις μορφές.
Έχω γεννηθεί και έχω πεθάνει.
Έχω γελάσει και έχω κλάψει.

Από έρωτα λένε.
Από έρωτα θα ζωντανέψεις και θα πνιγείς.
Από έρωτα θα αναστατωθείς.
Από έρωτα θα γίνεις ποιητής.

Από έρωτα -
από έρωτα -
θα αναρωτηθείς -
πως τα φέρνει έτσι η Ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...