Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Αυτό που μου την δίνει σε σένα είναι η αδυναμία σου.
Η αδυναμία σου να μιλήσεις.
Η αδυναμία σου να έρθεις να με διεκδικήσεις.
Η αδυναμία σου να μου πεις ότι με γουστάρεις.

Αυτό που μου την δίνει σε σένα είναι η σιωπή σου.
Η σιωπή σου όταν δεν μιλάς.
Όταν δεν διεκδικάς-
Όταν δεν λες ότι με γουστάρεις και με θες κτητικά.

Λένε ότι η σιωπή είναι θησαυρός - είναι αρετή.
Η σιωπή είναι μία μαλακία και μίση.
Αν με γούσταρες όσο  σε γούσταρω, θα μιλούσες.
Θα έλεγες λέξεις που ούτε εσύ δεν θα πίστευες.

Αν με γούσταρες  όσο σε γουστάρω
θα ήσουν άοπλος απέναντι μου -
αδύναμος-
εύθραστός.

Αν με γούσταρες θα ήσουν απλά εδω -
να δημιουργάς στιγμές.
Να μου μάθεις πως είναι να με θες
να σου μάθω πως είναι οι χαρές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...