Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Αγάπη μου γλυκιά

Το σημάδι που έχεις  στην ψυχή
σαν προσευχή θα σε ακολουθεί
σε ότι απέμεινε στο πριν
θα είναι πόνος στο κορμί.

Το παρελθόν έχει γίνει παρόν
Και στο παρόν ψάχνεις το παρελθόν.

Αλλά τι μπορώ να πω για εσένα αγάπη μου γλυκιά
που πάντα έσκυβες χαμηλα και με κλάμματα
μου έλεγες πως μ' αγαπάς.

Μα τι μπορώ να πω για σένα που είσαι
σαν πυρκαγιά, που την αγάπη μου ψάχνεις
στα αναφιλητά και μου λέγες "Μείνε εδώ, που πας;"

Μα που να πάω ρε αγάπη μου γλυκιά;
Που δάκρυα δεν βλέπω πια -
και έπαψες να λες πως μ' αγαπας.

Έχουν στεγνώσει πλέον κι αυτά
και δεν μου προκαλούν χαρά, μονάχα
πόνο στην καρδιά.

Έχω φύγει αγάπη μου γλυκιά.
Τα δάκρυα μου έχουν μείνει μόνο πια.
Χωρίς εσένα να μου λες πως μ' αγαπας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...