Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Δέκα Φορές.

... "Τόσα χρώματα να τρεμοσβήνουν στο κάθε κύμα της θαλάσσης σου, τόσα αρώματα να αναδύονται από την άπιαστη αγάπη σου - τόσα κι άλλα τόσα να έχουν νόημα κι άλλα που δεν έχουν πια απόθεμα.
Να τραντάζονται οι στιγμές - να τραντάζεται η σεληνόσκονη από πάνω μας, 
να μαγεύονται τα πρόσωπα να χορεύουν δίχως νόημα."...

Σου το είχα διαβάσει δέκα γαμημένες φορές και μου επαναλάμβανες και στις δέκα φορές ότι δεν το καταλαμβαίνεις  - ότι δεν είναι μια όμορφη ιστορία με αρχή και τέλος - είναι διάσπαρτες λέξεις ενωμένες χωρίς συνοχή.
Μα σου το είχα διαβάσει δέκα γαμημένες φορές - και όλο μου φώναζες!
Δεν καταλαμβαίνω τι δεν καταλαμβαίνεις - σου το είχα διαβάσει δέκα γαμημένες φορές!
Γι αυτό τον λόγο το  βρήκες εφευρετικό να μου κράτησες μούτρα, για μία ολόκληρη γαμημένη ώρα και όλα αυτά, γιατί το ποιήμα μου δεν έχει συνοχή - δεν είναι μια όμορφη ιστορία.

Με εκνεύριζεις πολύ, τόσο πολύ, που θέλω να φύγεις από το σπίτι μου - θέλω να απαλλακτείς απο μέσα μου και να πάρεις και τα ρέστα σου.
Θα ήθελα να καταλάβαίνες λίγο τα ποιήματα μου- να καταλαβαινες που και που εμένα - να μη με μαλώνεις για καμία συνοχή - για καμία όμορφη ιστορία.

Με εκνευρίζεις - με εκνευρίζεις τόσο πολύ που τις νύκτες όταν κοιμάσαι έρχομαι στο προσκεφάλι σου και διαβάζω το κάθε μου ποίημα που έχω γράψει για εσένα.
Κι ας μην τα καταλαμβαίνεις - κι ας μην έχουν συνοχή.

Η όμορφη ιστορία θα ήθελα να ήταν η ζωή μας - ο έρωτας μας.
Να μην με κρίνεις που δεν βγαίνω έξω, - που δεν θέλω να δω άνθρωπο.
Να μην με κρίνεις που δεν είμαι η γυναίκα που ονειρεύοσουν - που δεν ξέρω να σου μαγειρεύω - που δεν ξέρω να χορεύω.

Με εκνευρίζεις - με εκνευρίζεις τόσο πολύ όσο και ο εαυτός μου.

... "Τόσα χρώματα να τρεμοσβήνουν στο κάθε κύμα της θαλάσσης σου, τόσα αρώματα να αναδύονται από την άπιαστη αγάπη σου - τόσα κι άλλα τόσα να έχουν νόημα κι άλλα που δεν έχουν πια απόθεμα.
Να τραντάζονται οι στιγμές - να τραντάζεται η σεληνόσκονη από πάνω μας, 
να μαγεύονται τα πρόσωπα να χορεύουν δίχως νόημα."...

Σου το είχα διαβάσει δέκα γαμημένες φορές και μου επαναλάμβανες και στις δέκα φορές ότι δεν το καταλαμβαίνεις. Δεν καταλαμβαίνω τι δεν καταλαμβαίνεις - σου το είχα διαβάσει δέκα γαμημένες φορές...!














Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...