Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Άντρας.

Ο άντρας δεν είναι στόχος, είναι ο λόγος να αναθεωρήσεις τους στόχους σου.
Ο άντρας δεν είναι  άκαρδο είδος  - είναι κουρασμένο αγόρι από πληγές.
Με κάποιους μοιράζεσαι κούπες από καφέ και με άλλους φλόγες από στιγμές.
Με κάποιους μοιράζεσαι εποχές και με άλλους ολόκληρες ζωές.
Ο άντρας είναι μια ελκυστική παρουσία και από φόβο μη κλαις.
Με κάποιους μοιράζεσαι μελανιές και με κάποιους υπέροχες ματιές.

Ο άντρας μου, δεν έρχεται τις νύκτες με πληγές - δεν είναι κουρασμένος από τις στιγμές.
Ο άντρας μου, δεν είναι αυτός, ούτε ο άλλος - είναι μοναδικός!

Ο άντρας μου είναι πολλοί μέσα σε ένα.
Είναι αυτός που θα δώσει νόημα στις μέρες μου και γέλια στις ξενέρες μου.
Χρώματα στα γκρίζα μου - Αρώματα στις λαχτάρες μου.

Ο άντρας δεν είναι στόχος, είναι ο λόγος να αναθεωρήσεις τους στόχους σου.
Ο άντρας δεν είναι γυναίκα αλλά μια γυναίκα δεν πρέπει να είναι ο άντρας.

Έγω δεν είμαι άντρας  - αλλά ζηλεύω την καρδιά ενός κουρασμένου αγοριού που ξέρει να αγαπά αληθινά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...