Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Υ.Σ.

Εννά τα πάρει ούλα τούτος ο αέρας σήμερα.
Θυμώνει μας πάλε!
Πέρκει ξυπνήσουμε.
Πέρκει θυμηθούμε ότι εξεχάσαμε.
Έτσι μέρες σαν τούτες γιορτάζω!
Γιορτάζω την ψυχική μου ελευθερία.
Καλά έκαμα! Καλά εκαμά τζαι έφυα.
Μιά απόφαση ήταν.
Αποφάσισατο τζαι έγινε.
Εγγενήθηκα ξάνα!
Κάμνω τα όνειρα μου πραγματικότητα.
Γελώ πιο συχνά.
Θέλω να με κουντήσει κάποιος να δω αν τούτα που ζω ένεν όνειρα.
Ήξερα ότι ενα τα καταφέρω, απλά ούλα ηθέλαν το χρόνο τους.
Ήξερα ότι το να μείνω ήταν για να έχω ένα μάθημα ζωής.
Να ξέρω να μεν τα ξανακάμω.
Να ξέρω να απαγορεύω του εαυτού μου.
Η πνευματική απογείωση του εαυτού μου, εφάνηκεν πας στο πετσί μου.
Έγινε ένα ανίκανο κομμάτι κρέας, αλλά ήξερα ότι τούτο ούλο ένιμουν εγώ, ούτε εκαταφέραν να με 
αλλάξουν όσες δοκιμασίες τζαι αν επέρασα.
Τωρά γιορτάζω.
Τωρά που με ήβρα να μη με ξαναχάσω

Υ.Σ. Άλλο να τα ζεις κι άλλο να τα βλέπεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...