Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Xαρακτηριστικό.

Κουράστηκα να ξενυκτώ στις σκέψεις μου."Όλα θα αλλάξουν" παραμιλώ και σέρνω το κορμί μου
ως το κρεβάτι.
Άλλη μια μέρα που έκανα τόσα πολλά
αλλά δεν έκανα τίποτα.
Εξάντλησα τον εαυτό μου σε αυτό τον αγώνα.
Θυμάμαι τα κόκκινα μαλλιά μου,
ήταν σαν τα όνειρά μου.
Θυμάμαι το νεανικό μου γέλιο, να
πηγαίνει κόντρα στο κατεστημένο.
Θυμάμαι όλα αυτά που ήταν δικά μου.
και έφυγαν από κοντά μου.
Τώρα δεν θυμάμαι να είμαι όλα αυτά.
και φοβάμαι ότι ξέχασα πια ήμουν εκείνη την χρονιά.

2 σχόλια:

Ασυμβίβαστος είπε...

tipota den paei xameno, tipota den einai opws palia alla na 3ereis: i istoria panta tha gyrna kai emas tha trigyrna...! :)

Ασυμβίβαστος είπε...

p.s! polla omorfo ;]

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...