Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Είναι μέρες σαν κι αυτές.

Είναι κάτι μέρες σαν κι αυτές που μου λείπεις πολύ.
Είναι και κάτι μέρες άλλες, που σε σιχαίνομαι, μου προκαλείς αηδία.
Θέλω να σε αρπάξω από το λαιμό, να σου στερήσω την αναπνοή σου,
όπως μου στέρησες την ζωή μου.

Τέτοιες μέρες σαν κι αυτές θυμάμαι να μη γυρίσω σε εσένα, να σβήσω ότι εσένα θυμίζει.
Είσαι ένα εξευτελιστικό άτομο, χωρίς πάθος για ζωή

Το πιο εξευτελιστικό ξέρεις πιο είναι?
Ότι εγώ σε διάλεξα!
Είσαι η πιο λάθος επιλογή που  έχω κάνει.
Πιο λάθος κι από το λάθος.

Εϊναι μέρες σαν κι αυτές που γιορτάζω τα εξευτελιστικά μου λάθη.
Θα ήθελα, όμως, να πω, ότι αγαπώ αυτό το λάθος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...