Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Aν θέλεις ας κρυφτείς.
Αν γουστάρεις  σκύψε χαμηλά,
με τα σκουλήκια που τρύπωσαν μέσα στα μυαλά.

Αν γουστάρεις πάλεψε το "εγώ" σου
και μην ντραπείς όταν οι αγωνιστές
θα σε κοιτάζουν χωρίς το στουπί,
χωρίς τα γάντια σου, χωρίς την γροθιά σου ψηλά!

Βλέπε κατευθείας εκεί που χτυπάς, σαν γιορτή από τραγούδια σκοτεινά,
που μόνο λίγα άτομα θα αναγνωρίζουν και θα ψυθιρίζουν φανερά.

Εκείνη την νύκτα που είχα την επιλογή
να φτύσω στα μούτρα σας,
να αλλάξω την κούτρα σας,
άντε και την φούστα σας.
Άντρας ήμουν εγώ,
αίμα σας έφτυνα
και τα κορίτσια τα έβλεπες που έτρεχαν.
Α ρε τον κόσμο σας τον φαλικό.
Α ρε τον κόσμο σας τον σεξιστικό.
Α ρε τον κόσμο σας,
Που στον  κόσμο σας θα μείνετε,
και άντε σας είδα πόσο αντέξατε?

Τώρα καταρεύσατε σαν να μην τα "εχετε"!!!

Και εγώ γελάω δυνατά, σαν να μην συνέβηκε τίποτα
εκείνη την χρονιά

Χα χα χα!
Τα γέλια μου θα είναι το κουδούνισμα στα αυτιά.

Πες πως έχω διαφορετικό στρατόπεδο.
Πες πως είμαι εξεγερμένη.
Πες πως αυτά είναι τυχερά.

"Ισως λοιπόν το φύλο να είναι θέμα ταξικό"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...