Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Σπουδαίος άνθρωπος είσαι καρδιά μου.Πολύ σπουδαίος.
Με υπομονή και επιμονή.
Με μάτια από γυαλί.
Κοφτερά και αληθινά.
Με πολύ αγάπη..
με πολύ μίσος...
με πόλύ οργή..
με πολύ πάθος..
Σπουδαίος άνθρωπος είσαι καρδιά μου
που μόλις σε γνώρισα σε
έσπασα σε κομμάτια.
Έτσι γιατί γούσταρα εκείνη την στιγμή να παίζω με
τις παύσεις του μυαλού μου
και δεν με νοιάζει δευτερόλεπτο που δεν είμαι  ούτε
καν σπουδαία για εσένα.
Μπορεί για κάποιον άλλο να είμαι τα πάντα
και όχι το τίποτα.
Αυτό έλεγα μα δεν το πίστευα,
όταν ικέτευαν στα πόδια μου
μπροστά
την δική μου αγάπη.
Σπουδαίος άνθρωπος δεν είσαι καρδιά μου.
Να το ξέρεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...