Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Κρατώ την καρφίτσα μες στο σχέρι μου τζαι πονεί με.
Προσπαθώ τόση ώρα να περάσω την κλωστή που μες στην τρύπα τζαι εν με αφήνει.
Σαν να τζαι κάμει μου πόλεμο..
 Ξιφτά συνέχεια τζαι που μια άκρια έσχει αλλό θκιο.
Τρώει μου τα σωθικά μου όπως το τσιάρο το γέριμο, τζαι ένεν ότι εν το γουστάρω τούτο που γίνεται
αλλά καταλιέμαι μέσα μου τζαι κάμνω σκέψεις πελλές.
Μερικές φορές θέλω να γίνω μια φούσκα που κάποιο μωρό ένα με ξαπολήσει που μες στα σχέρκα του
τζαι ένα πετώ ψηλά, τζαι αν σπάσω που την πίεση, ενθα τον κόψει τζαι κανένα.. Κανένας ένθα το προσέξει, ούτε εσύ που μου κάμεις τον φίλο τζαι γελάς που πίσω μου, ούτε καν εσύ που μου λαλείς μαλακίες τζαι στην πρώτη στροφή ένα φυείς. Εν με κόφτει πκιον, αν ήσασταν τσιάρο ένα σας έπινα, να σας καταλιούσα τζαι να σας πατούσα τζαι πουπάνω. Έτσι πλάσματα μες στην ζωή σου έν τζαι θέλεις τα..
Ούλοι όμως ένα ήθελαν ένα πλάσμα όπως εσένα. Τζαι σίουρα μπορεί να ζηλεύκαν τζιολάς.
Κάτι πολλά ανώτερο. Κάτι που μετατρέπετε σαν φρικιό του εγώ σου. Κάτι που γίνεται ένα μαζί σου τζαι κάτι ξεχωριστό. Κάτι που εν σκέψεις σου τζαι λεπτά που την ζωή σου.
Kάτι που ένα ήθελα τζαι ένθα ήθελα.
Αλλά σίουρα ένεν φόβος. Εν θκιο πόθκια που πατούν σταθερά πάνω στην γη.
Ούτε καν φαύλος κύκλος ένενι.
Εν καλημέρα που θέλω να λαλώ στον εαυτό μου..
Τζαι λαλώ το..
Αλλά εν θα ήθελα να αρχίσω να λαλώ τις καληνύκτες μου. Γιατί οι νύκτες εν φοιτσιάρικες..
Έχουν κάτι που εχτές.. κάτι που προχτές.. κάτι που το σήμερα. κάτι που μπορεί να γίνει αύριο
τζαι να σταματήσει τζιαμέ.. τζαι να μεν έσχει άλλο αύριο..
Μα ενα εξακολουθώ να θέλω τις μέρες μου με τις καλημέρες..τζαι ας ένει καλοτζαίρι τζαι ας ένει σχειμώνας. .. τζαι έπιασα τζαι φόρα τωρα.. τζαι ενιωθω να τελειώνουν οι σκέψεις μου.. ούτε καν οι απαγορεύσεις του μυαλού μου. αλλά ξέρω καλά τι λέω..ένθελω να μιλήσω ομώς.. ξέρω κάτι που μπορεί να πληγώσει.. τζαι τους θκιο μας...τζαι τούτο έβαλε με σε μια θέση να μεν μπορέσω να βουρήσω.τζαι συγκρατώ τον εαυτό μου. τζαι τούτο ένιμε εγώ. Ξέρω το..αλλά μπορεί να το ακούσω για πρώτη φορά.. για πρώτη ομως..
Καλημέρα ή Καληνύκτα? ¨ :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...