Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Θέλω.

Θέλω να σε κλέψω σε ένα κόσμο που θα είσαι εσύ και εγώ - να μη μας περιορίζει ο χρόνος.
Θέλω να σε περπατήσω στους κόσμους μου και να σου ανοίξω τις πόρτες μου.
Θέλω να σε βλέπω να χαμογελάς και να μη σταματάς να μου μιλάς- θέλω να μη φοβάμαι τίποτα.
Έχω την τάση να μιλάω πολύ.
Να μην σταματάω να μιλάω - Να μιλάω ατελείωτες ώρες.
Μιλάω από μέσα μου -  μιλάω και από έξω μου. 
Κάποιοι δεν με αντέχουν και φεύγουν -κάποιοι από αυτοί μένουν να με προσέξουν
Όταν είσαι απέναντι μου σε χαζεύω, σε παρατηρώ και σε εξερευνώ.
Θέλω να ρουφήξω όλα τα ερεθίσματα σου και τα βλέμματα σου.
Θέλω να κλέψω τα φιλιά σου, τις ανάσες σου, τις στιγμές σου.
Θέλω να γίνω κατακτητής, να πάρω το έδαφος σου να σε χτίσω και να σε κατοικίσω.

Θέλω να με θέλεις όσο σε θέλω.

Θέλω να με κλέψεις σε ένα κόσμο που θα είσαι εσύ και εγώ - να μη μας περιορίζει ο χρόνος.
Θέλω να με περπατήσεις στους κόσμους σου και να μου ανοίξεις τις πόρτες σου.
Θέλω να με βλέπεις να χαμογελώ και να μη σταματώ να σου μιλώ- θέλω να μη φοβάσαι τίποτα.

Θέλω να σε θέλω όσο με θέλεις.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...