Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Χθες είδα ένα φίλο αγαπημένο, με αγκάλιασε σφικτά και μου είπε ότι του έλειψα -
Η αλήθεια είναι ότι μου έλειψες και συ - απ΄ όλα περισσότερο,  μου έλειψε ο εαυτός μου όταν ήμουν μαζί σου - ο αληθινός, ο γυμνός και ο εξευτελιστικός μου εαυτός.

Ίσως να είσαι ο μόνος που με ανέχεται και ίσως να είμαι η μόνη που σε ακούω - 
Και να ρε φίλε, ξέρεις.. συγγνώμη που έχω χαθεί αυτό τον καιρό -
Είναι που προσπαθώ να ισορροπήσω όλες μου τις αλήθειες, όλα μου τα συναισθήματα στον εγκέφαλο και στην καρδιά. Αυτός ο πόλεμος θα γίνει μέχρι τελικής πτώσεως. Δεν γνωρίζω ποιος θα είναι ο νικητής και ποιος ο χαμένος αλλά θέλω να είσαι εκεί - να νιώθω την παρουσία σου.

Κι όταν ξυπνήσω ένα πρωί και θα είμαι καλά, θα έρθω να στα πω όλα.

Ξέρω ότι μπορείς να με διαβάζεις στα μάτια γι αυτό ποτέ δεν με ρώτησες - γι αυτο ποτέ δεν σου είπα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...