Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Όλα αυτά που μου λείπουν δεν είναι καν εδώ.
Μου λείπει η αίσθηση να σε αισθάνομαι.
Μου λείπει το χαμόγελο σου γύρω από το χαμόγελο μου.
Μου λείπουν οι στιγμές που δεν δημιουργήθηκαν και τα λόγια που δεν ειπώθηκαν.
Λυπάμαι που δεν άκουσα τις μελωδίες σου - που δεν άκουσα τις ουσίες σου.
Λυπάμαι που δεν σε γνώρισα ξαφνικά να σε ερωτευτώ μοναδικά  - 

Κι αν σε δω στο δρόμο να περπατάς, θα προσέξω μήπως είσαι με κάποια άλλη αγκαλιά.
Θα δω όλα αυτά που πάτησα - θα κλάψω δυνατά και η καρδιά θα γίνει κομμάτια σαν την πρώτη φορά.

Θα μου λείψουν τα γέλια που δεν σου προκάλεσα, τον έρωτα που δεν σου χάρισα, τα φιλιά που δεν σου δάνεισα. 

Θα μου λείψουν όλα αυτά που μου λείπουν και δεν είναι καν εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...