Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Έρωτα -

Έρωτα,

Απόψε θα σου γράψω το τελευταίο γράμμα,
Πως μπορώ να σου μιλήσω για πληγή χωρίς να νιώθω πόνο.
Πως μπορώ να σου μιλήσω για απαγορεύσεις συναισθημάτων χωρίς να νιώθω ντροπή.
Ίσως τα χρωματά για εμάς να μην είναι τόσο έντονα και τα γέλια  να μην είναι δυνατά.
Έρωτα,
Θέλω να φύγω απο τα λίγα. Τα μισά. Τα μικρά.
Δεν είμαι έτοιμη για εσένα.  Δεν είσαι έτοιμος για εμένα.
Δεν έχω φορέσει καν τα όμορφα μου ρούχα και δεν έχω πλυθει.
Έρωτα,
Μη μου κρατάς μούτρα.
Θα σε σκέφτομαι σε κάθε τραγούδι που έχουμε ανταλλάξει και σε κάθε συζήτηση που έχουμε αναλύσει. Στο υπόσχομαι.

Έρωτα μου,
Θα έρθει η στιγμή που όλα θα είναι διαφορετικά.
Θα το δεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...