Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

Ανάβω τσιγάρο. -

Ανάβω τσιγάρο.
Έτσι κάνω τις δύσκολες ώρες - ανάβω το τσιγάρο και αφήνω την φωτιά να παίξει με τον αέρα και τις σκέψεις μου να παίξουν με την στάχτη..
Πάντα δυσκολεύομαι να ομολογήσω τα συναισθήματα μου,  γι αυτό τα έχω κρύψει βαθιά για να μην 'ρθει ούτε ξένος να μου τα αρπάξει..
Η καρδιά έχει κουραστεί τους γιατρούς - τους φιλοσοφημένους γιατρούς, τους κάθε είδους γιατρούς, τις νύκτες με τα μεθυστικά ποτά, τους άντρες που θέλουν να σε "πάρουν" για μια νύκτα ξεχρεώνοντας το καθήκον της φύσης.
Ο πόνος έχει διαφορετική μυρωδιά, την νιώθεις στο πετσί σου.. την νιώθεις στα ζωτικά σου όργανα. Δεν μπορεί να συνυπάρξει με τις σκέψεις σου - δεν μπορεί να συνυπάρξει με το εγώ σου..
Θέλεις να γίνεις ένα άλλος  - κάτι άλλο - κάτι από εσένα και εκείνον.
Υπάρχουν τόσοι που σε κοιτάνε στα μάτια αλλά κανείς δεν νιώθει - κανείς δεν αντιλαμβάνεται.
Ξέρω.. μου το είχες πει μια φορά - ότι τα συναισθήματα μας είναι ανήμερα ζώα στο δάσος - είναι μάτια που λάμπουν, είναι ζωές που υπάρχουν αρμονικά ενωμένες και ερωτευμένες.
Το τελευταίο μας βράδυ δεν δημιουργήθηκε και τα τελευταία μας λόγια δεν συζητήθηκαν.
Το τελευταίο μας αντίο δεν ακούστηκε και τα τελευταία μας τραγούδια δεν τραγουδήθηκαν.
Μια μέρα θα ΄ρθω να σε κλέψω από  την ζωή σου, από την καθημερινότητα σου, θα σε πάρω στο κρεβάτι μου και θα σου κάνω έρωτα - δεν θα σταματώ να σου κάνω όνειρο τον έρωτα.
Οι κραυγές θα είναι μελωδία και τα κορμιά όργανα.
Θα σου κάνω σεξ, θα σου κάνω πρόστυχο σεξ. Θα αναθεωρήσεις την έννοια του και θα μου δίνεσαι ξανά και ξανά, δεν θα σε αφήσω να φύγεις  από το κρεβάτι, δεν θα σε αφήσω να πας πουθενά. Θα σε πάρω ολοκληρωτικά, θα σου ξεκληρίσω το είναι σου, θα σου τραβήξω την ψυχή  με τα χέρια μου και θα σε κλειδώσω εκεί.
Όταν έρθει η ώρα να δημιουργήσεις το τελευταίο μας βράδυ, να συζητήσεις τα τελευταία μας λόγια, να μου πεις το τελευταίο μας αντίο και να μου τραγουδήσεις το τελευταίο μας τραγούδι, θα σου δώσω πίσω την ψυχή σου - θα σου δώσω πίσω  το είναι σου, για να ζήσεις την παραμυθένια σου ρόδινη ζωή που επέλεξες.
Θα έρθει μια μέρα που θα κάνεις σεξ, πρόστυχο σεξ, θα έρθει μια μέρα που θα κάνεις έρωτα, ονειρεμένο έρωτα -χωρίς εμένα και εσένα.
Οι  κραυγές δεν θα είναι μελωδίες και τα κορμιά δεν θα είναι όργανα.
Θα σου ξεκλειδώσω την πόρτα να φύγεις και το γυμνό κορμί μου δεν θα σε συνεπαίρνει.

Να το θυμάσαι όμως.
Άναψα τσιγάρο.
Έτσι κάνω τις δύσκολες ώρες ανάβω το τσιγάρο και αφήνω την φωτιά να παίξει με τον αέρα και τις σκέψεις μου να παίξουν με την στάχτη.
Δεν σου είπα αυτά που ήθελα να σου πω - δεν σε άγγιξα όσο  θα ήθελα - δεν σε φίλησα όσο θα γούσταρα και το χειρότερο.. δεν σου έκανα έρωτα, ονειρεμένο έρωτα, σεξ - πρόστυχο σεξ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...