Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Πτου Ξελευθερία!

Το να σε ξεχνάνε οι άνθρωποι είναι λογικό.
Το να σε μισήσουν είναι υστερικό.
Το να κρατάς ουδέτερη στάση δεν είναι άποψη - Είναι έλλειψη γνώσης και βολέματος.
Το να γυρεύεις ασφαλές μέρος δεν είναι περιπέτεια είναι φόβος.
Καιρός να τρίξουν τα δόντια σου.
Καιρός να βάλεις λίγο πείσμα.
Καιρός να μη παρακαλάς.
Έχουν φθαρεί οι στιγμές του κόσμου.
Έχουν φθαρεί και οι σχέσεις.
Τα ψάρια κολυμπάνε.
Τα πουλιά πετάνε.
Εμείς έχουμε ξεχάσει να περπατάμε.
Λένε ότι τα πόδια τα έχουμε για στήριξη του σώματός μας.
Εγω λέω ότι τα πόδια τα έχουμε για να τρέχουμε.
Όλο τρεχάματα!
Ψάχνουμε άδεια ποτήρια να τα γεμίσουμε.
Ψάχνουμε κρασί για να το εμπεδώσουμε.
Όλοι μιλάνε αλλά ξεχάσανε ότι τα λόγια τελειώσανε.
Λένε επίσης ότι η φιλία είναι δυνατή σχέση.
Εγω την βλέπω αδύνατη.
Ένας άνθρωπος μόνο χρειάζεται να σου το αποδείξει.
Δεν χρειάζεσαι περισσότερους.
Δεν ξέρω τι άλλα θα ακούσω.
Είμαι στα 22 και έχω σταματήσει στα 18.
Έχω ακούσει μουσική με όμορφες νότες.
Έχω ακούσει στίχους να μη μου μιλάνε καθόλου.
Έχω ακούσει κι ανθρώπους να λένε πολλά, αλλά το πρωί  όταν ξυπνούν τα έχουν ήδη ξεχάσει...
Λένε ότι τα κορδόνια στα παπούτσια σου είναι σφικτά για να περπατάς με σταθερότητα.
Λένε ότι τα αφήνεις και ελεύθερα αν θες, κι ας βγουν στην πορεία, και ας περπατάς στο τέλος της ημέρας με γυμνές πατούσες.
Δεν με τρομοκρατούν οι γυμνές οι πατούσες, τους γυμνούς ανθρώπους φοβάμαι.
Έλλειψη ικανότητας για προσδιορισμό συναισθημάτων.
Έλλειψη ολοκληρώματος του εαυτού σου.
Δεν γουστάρω ανθρώπους που γυρεύουν  ανθρώπους για να ολοκληρωθούν.
Τους βλέπω αδύναμους.
Πότε δεν πρέπει να ψάχνεις το "Μισό Σου".
Το ολόκληρο να αναζητάς.
Τα μισά δεν αρκούν. Πάντα θα παραμένουν μισά.
Τα θέλω σου, ο χαρακτήρας σου, οι απόψεις σου είσαι Εσύ.
Το να μην έχεις τα πιο πάνω θεωρείσαι αδύναμος.
Ο δρόμος μπορεί να είναι ίσιος, μπορεί να έχει και ατέλειωτες στροφές.
Στο τιμόνι κάποιος από τους δυο τοποθετεί τα χέρια του και ο άλλος βοηθάει στις ταχύτητες.
Τα μισά θα προκαλέσουν σύγκρουση. Θα προκαλέσει θάνατο.
Θα είναι μια άρρωστη σχέση.
Τους άρρωστους τους έχω βαρεθεί.
Μου προκαλούν αηδία.
Θέλω να τους ανατινάξω τα μυαλά.
Μερικές φορές σκέφτομαι ότι το οξυγόνο στην ατμόσφαιρα δεν είναι αρκετό για όλους.
Ας φεύγουν κάποιοι σιγά σιγά.
Ας σκεφτούμε λίγο οικολογικά.
Ας μη φορτώνουμε το πλανήτη με πραγματικότητα.
Μπορεί να μην είμαι σωστή αλλά ποιος θα μου πει ότι είμαι και λάθος.
και αν σκέφτεσαι τώρα να μου το πεις, δεν θα σε ακούσω.
Έχω κλείσει τα αυτιά μου εδώ και καιρό. Το καλό μου, το σωστό μου, το δικό μου, εγώ θα το κρίνω.
 Εγώ θα είμαι υπαίτια του θανάτου μου και της ζωής μου, θα το παίξω σαν το Γιν Γιανκ.
Θα το παίξω όπως θέλω εγω.
Αν τα λόγια σου είναι πολλά. Δεν είναι πως δεν με νοιάζει αλλά έμαθα να ζυγίσω καταστάσεις.
Έμαθα μόνη μου να ζω - εχω γεννηθεί έτοιμη.
Την ελευθερία μου την έχω κάνει φίλη. Μερικές φορές ο Κυπριακός Λαός ίσως να σε δεσμεύει.
 Ίσως να είσαι κλεισμένος, στα ήθη, στις θρησκείες, στις σκέψεις τους, στους φόβους τους αλλά δεν πιστεύω ότι η ελευθερία είναι μόνο εκεί.
 Την ελευθερία μπορείς να τη μυρίσεις. Όποιος δεν μπόρεσε, δεν ένιωσε ποτέ το θηρίο της.
Σίδερα μπορεί να σπάσει!
Και εσύ τώρα τι με κοιτάς με αυτά τα μάτια?
Εσύ τώρα γιατί δεν μιλάς?
Δεν έχεις να πεις τίποτα?
Τα δάκρυα είναι κροκοδειλένια.
Είναι "Fake" για να το πω στην γλώσσα σου.
Έχει υποστεί κουλτούρα με 4.60 την ώρα.
Με σίδερα και τούβλα που στοιχίζουν πενήντα χρόνια ζωής.
Με υποταγή στο στρατό.
Με τα μυαλά κολλημένα στην ΤV και όλα αυτά τα χαζά τα περιοδικά.
Με το trendy το μαλλί, και ατελείωτες πόζες στου μαλάκα το μαγαζί.
Είσαι και εσυ κορίτσι μου τόσο χαζή. Που πιστεύεις στην αγνότητα, στην ανθρωπιά το 2012 ρε παιδιά!
Μα μάλλον τα πουλήσατε κι αυτά στην  επόμενη φουρνιά - Α ρε κοιμησμένα αρνιά!
Το μαλλί να σας κόβαμε θα μας ερχόταν πιο ακριβά!
Όλοι την είδατε μάγκες.
Αλλά δεν είχα ποτέ την ψευδαίσθηση ότι κάτι από εσάς θα αλλάξει.
Είναι τρομερό το πως μπορείτε να αγαπάτε τα σκατά και να θέλετε να φτάσετε πιο ψηλά,
παντού σκατά θα υπάρχουν και τα γεύεστε με τόση χαρά.
Είσαι ένας αστός τρομερός μεγαλωμένος από μικρός σε ένα καταναλωτικό χωριό
Δούλος του χρήματος και εσύ, λίγο κώλο το αφεντικό να δει, θα ανέβεις με προαγωγή.
Κοιμηθείτε ακόμη λίγο, το μαξιλάρι είναι απαλό.
Τον Μορφέα θα του τα χώσουμε με υπερωρίες, μη φοβάσαι, δεν θα καείς!
Κι αν την άκρη δεν μπορείς να βρεις.
Θα στα πω όπως έμαθα στο δρόμο να τα μιλώ.
Δεν ξέρω ρίμες να σου γράψω θα στα πω όσο πιο λιανά.
Για ένα κομμάτι βρακί, ταΐζεις 20 άτομα στην Αφρική.
Πόρνες παντού και οι χορήγοι τα ακουμπάνε στις Κούκλες,
με τα Botox που χτυπάνε σαν ναρκομανής για την ψεύτικη ομορφιά τους
για το μισό κομμάτι φαγητού, μην την πείτε και ανορεξική.
Σαν πελάτες λιγουρεύεστε τα κορμιά τους, μια νύκτα κόλασης
σε ένα ακριβό Hotel,  δεν είναι καιροί για Motel.
Σε έπαρση σε κόκκινο χαλί, όλες οι χαζοβίόλες
σε όμορφες πόζες στήνονται, για του Χορηγού το καυλί.
Όλη τη τέχνη σας Μοdelακιά σαν επιδημία,
αρρώστια, γεννάται σε κοριτσάκια από μικρά, τυφλώνοντας με
talent shows για ομορφιά και τραγουδάκια,
και ενός μαλάκα την τρύπα.
Με κάμερες μας έχουν εξασφαλίσει την ζωή,
χωρίς κατάθεση στην πρώτη αφορμή.
Με ταυτότητα μας έχουν εγκλωβίσει,
με έναν αριθμό θα μας μιλάνε κι ας μας έχουν φτύσει.
Και όποιος χάσει την σειρά του,
καταχωρηθήκανε από την πρώτη μέρα
της μιλιάς μας.
Φταίμε που μας ξεριζώσαν τα όνειρα μας.
Μα ρε μαλάκα τώρα θίγομαι!
Δεν ρωτάω πια θα είναι η κατάληξη- Σκιάζομαι.
Η εσχατιά σας έχει ριζώσει στα κεφάλια μας και όποιος γυρεύει για φυγή,
αράξετε ρε παιδιά. "Τα πιο καλά δεν τα έχετε δει".
Στις προσευχές σαν μη παραλείπετε τον Θεο σας.
Δύναμη να σας βρει για όλα αυτά που κάνουν οι πολιτικοί σας.

Α ρε γραφειοκράτες!
Μαζικό πορνό πίσω από τα χαρτία σας.
Γιάπηδες και φήμες.
Μπουρλότο στα ζωντανά πτώματα.
Μπουρλότο στο μυαλό σας.
Στο χέρι μου δεν σας έχω στα σχέδια.
Στο χέρι μου σας έχω για πέταμα.

Ενα, Δυο, Τρια.
Πτου Ξελευθερία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...