Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Μπορώ άμαν θέλω να  θκιαλέξω σχίλια θέματα να αναλύσω τζαι να γράψω.
Μπορώ να σχολιάσω τζαι ότι θέλω άμαν γουστάρω.
Μεν με ρωτάς ποιο ένει το θέμα.
Το μεγαλύτερο θέμα που δαμέ τζαι να πάει στη ζωή μου είσαι εσυ.
Μεν μου λαλείς ότι είσαι σε μια γωνιά του μυαλού μου.
Εσκορπίστηκες σε λίο χρονικό διαστήμα τζαι έφτασες ως τα σωθικά μου.
Εν με κόφτει αν είσαι θκιο χιλιόμετρα μακρυά μου ή σχιλιάες, για εμένα εναν το ίδιο...
Ενα μου λείπεις τόσο έντονα, όπως την ώρα που κλείνω την πόρτα του σπιθκιού σου.
Μερικές φορές βλέπω να με κάμεις αδύναμη τζαι μικρή.
Να μεν είμαι ανεξάρτητη όπως λαλούν οι πολλοί.
Θέλω να ζω μέσα σου τζαι να απλωθώ παντού.
Να είμαι το γαίμα σου.
Να είμαι κότζινο.
Τζαι να εξαρτιέσαι τζαι εσυ που μένα,
τζαι άμαν με χάσεις να ξέρεις ότι ένα "πεθάνεις"
τζαι να έρτω να με χαρίσω, για να "ξαναζωντανέψεις".
Έχω ανάγκη τις μέρες μου να εν γεμάτες που σένα.
Θέλω να περάσουν μήνες τζαι χρόνια,
να αναστηθώ για να σε έβρω εσένα
ξανά τζαι ξανά.
Θέλω να υπάρχουν τζιάλες λέξεις να μπορώ
να περιγράψω την ομορφιά σου.
Λατρεύω το κάθε σημείο σου,
την κάθε σιωπή σου,
το κάθε βλέμμα σου,
την κάθε αίσθησή σου.
Λατρεύω που μπορώ κάθε μέρα
να λατρεύω κάτι διαφορετικό πάνω σου.
Λατρεύω επίσης, που μου θυμίζεις
τον σχειμώνα.
Μπορεί έξω από τα σπίτια να κάνει κρυο,
αλλά το σπίτι σε ζεσταίνει.
Θα μεταφράσω το κρύο με τον κόσμο,
και την καρδιά σου με το σπίτι.

Τον τελευταίο τζαιρό απογοήτευτηκα.
Κάποιος γνωστός είπε μου ότι τα μάθκια εν μιλούν
τζαι λαλώ του εν γίνετε.. μιλούν ... πως εντο βλέπεις?

Ευχαριστώ που το είδες εσύ.
Τζαι ευχαριστώ που μου μιλάς τζαι εσύ με τα μάθκια σου.
Κάποτε μπορεί να τα βλέπω έντονα τζαι κάποτε ήρεμα,
κάποτε με ερωτηματικά, κάποτε να βυθίζεσαι  μες σε τούτην
ούλη την χαρά.

Μπορώ να γράφω ατελείωτες ώρες για σένα μιας και τώρα είσαι ο Ήρωας μου.
Δεν ψάχνω για Σωσία... απλά θυμάμαι την σημασιολογία της λέξης.
Ήρωας είναι αυτός με ξεχωριστές ικανότητες και ιδιότητες.
Τζαι για μένα είσαι τόσο ξεχωριστός.

Μακάρι να μπορούσα να έγραφα μουσική..
να σου προκαλούσαν ταραχή οι νότες μου.

Ευχαριστώ που ήρτες την κατάλληλη στιγμή
για να σε δεχτώ τζαι να με δεχτείς.
Που είσχες τα σχέρκα σου διάπλατα για να με χωρέσει μέσα.
Ευχαριστώ που εν μου έδωσες που την αγάπη που σου περίσσεψε
τζαι έφτιαξες μια πιο δυνατή για μένα.. μόνο για μένα.
Ευχαριστώ που θέλεις να γινείσκεσαι καλύτερος άνθρωπος για εμάς.

Προσπαθω να ζω τη κάθε μέρα σαν να εν η τελευταία.

Έμπορω να πιστέψω ότι ένα περάσει μια μέρα χωρίς να σου πω ότι αγαπώσε.
Έμπορω να πιστέψω ότι οι μέρες μας εναν χωρίς αγάπη.

Θέλω να γίνω η προτεραιότητα της ζωής σου.
Τα ζωηρά σου χρώματα.
Ο θανάσιμος σου έρωτας.
Θέλω να μην παύεις να είσαι η έπμνευση μου.
Να μπορώ να γράφω ατελείωτα για σένα.
τζαι να μεν μπορώ να γράφω τζαι τίποτε - γιατί μερικές φορές τα λόγια σου εν σου φκαίνουν
τζαι εν αδύναμα.
Θέλω να δίνουμε ζωή στις μέρες μας τζαι, οι, μέρες στην ζωή μας.
Ένθελω να καταντήσω οπως τζίνα που περιπαίζω.
Θέλω να παίζω τζαι να παίζεις με το μυαλό μου.
Ενθελω να κάθεσαι απέναντι μου για ώρες τζαι να μεν έσχεις να μου πεις κάτι.
Θέλω να είμαι ο λόγος που ένα κάμεις αστεία, για να προκαλείς το χαμόγελο μου.
Θέλω να είμαι τα Θέλω σου
τζαι ένγουστάρω να είμαι τα Πρέπει σου.
Θέλω να με Θέλεις όπως σε Θέλω.
Θέλω επίσης, να μεν ρωτάς αν σ' αγαπώ τζαι να είσαι σίουρος.
Τόσο σίουρος που την ώρα που ξυπνάς ως την ώρα που τζοιμάσαι
τζαι ξανά το αντίθετο.

Θέλω να είμαι στην ζωή σου, τζαι αν λείψει ότιδήποτε που τα πιο πάνω.
Ένα τα πολεμήσω γιατί απλά σε θέλω στην δική μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...