Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Έχω μία αδυναμία.
Να τοποθετώ τους ανθρώπους σε σκαλοπάτια.
Έχω μία αδυναμία.. και εσύ μπόρεσες να γίνεις αμέσως η αδυναμία μου!
Αν μπορούσα να γίνω ότιδήποτε άλλο εκτός από άνθρωπος θα διάλεγα να ήμουν Γη...
Να πλανιέμαι συνέχως γύρω από εσένα.
Να γίνω θάλασσά και στεριά σου.
Να πατήσω στα κρυφά σου μονοπάτια.
Να  αγγίξω τους θησαυρούς σου.
Θα ήθελα να είμαι αυτή που θα εξερευνούσε τα μυστικά σου,
να είμαι αυτή που θα γνώριζε όλο τον βυθό σου.
Θα ήθελα να είμαι ο πιο μεγάλος σου όρκος που δεν θα έσπαζες ποτέ.
Θα ήθελα να είμαι τα πάντα που έχει σχέση μαζί σου.
Η μουσική σου.
Η ζωγραφιά σου.
Η ποίηση σου.
Τα σημάδια σου.
Οι αναπνοές σου.
Οι στιγμές σου.
Οι χαρές σου.
Οι μελωδίες σου...
Θα ήθελα να είμαι η ορολογία του έρωτα σου- να με σφραγίσεις στην καρδιά σου και να με κλείσεις εκεί.
Εκεί που δεν θα έχει κανέναν άλλο.
Μόνο εγώ και εσύ.
ή εσύ και εγώ
ή απλά εμείς..

Κι αν στο μέλλον υπάρξουν κάποια σημεία, όπου δεν θα γνωρίζω πως θα μεταχειριστώ κάποιες καταστάσεις, να με συγχωρέσεις αγάπη μου..
Πρώτη φορά ερωτεύομαι αληθινά!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...