Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Θα στα πω αλλιώς θα στα πω ξεκάθαρα.
Θα σου πω πόσο σε λυπάμαι.
Μη μιλάς για αισθήματα και παιχνίδια.
Μη μιλας για αλήθειες και ψέματα.
Θα γυρίσει ο τροχός θα τα βρεις αλλιώς.
Μη φτύνεις εκεί που τρως.
Τώρα.. θα το δεις.. θα τα βρεις αλλιώς.
Πόση κακία έχεις μέσα σου.
Πόσες μάσκες φοράς.
Θα σου πω όλα αυτά που κανείς δεν τολμά.
Μη μιλάς για εμένα. Δεν ξέρεις καν την ιστορία μου.
Δεν μπορείς  να την διαβάσεις.
Ξέρεις μόνο να μεταλλάσσεσαι σε ρουφιάνο.
Είναι της μόδας ρε παιδιά.
Δεν τα ξέρω όμως εγώ αυτά!
Κοίτα τι ωραίοι είναι οι ηθοποιοί.
Τους ξέρεις πολύ καλά εσυ.
Τώρα.. τώρα.. θα τα βρεις αλλιώς.
Θα γελάω δυνατά και όταν βοήθεια θα θες,
να πάρεις "αυτά που έχεις για διακοσμητικά"!
Μη μιλάς!
Μη μιλάς!
Να φοβάσαι!
Όλα αυτά που έλεγες πως αγαπάς..
Να τα πάρεις και στο διαόλο να πας.
Μην κοντραρειστείτε όμως ποιος θα είναι πιο ψηλά
Εσύ ή ο διάολος τα ίδια σκατά!
Πω ρε γαμώτο τι μου θυμίζεις...Ανακυκλώσιμό σκουπίδι!
Θα σου φτιάξω ένα τραγούδι, και χάρισμα σου το τραγούδι της ντροπής!
Kι αν με διαβάζεις ακόμα, πάρε αυτό, από εμένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...