Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Η ζέστη εν ανυπόφορη.
Το καλοτζαίρι εμπήκε για τα καλά τζαι εγω ενήμουν τζαι τόσο καλά προετοιμασμένη για τόση ζέστη.
Ενα γίνει απόγευμα σε λίο τζαι πάλε ένα αποφεύγουμε τον ήλιο.
Τελικά ένεκατάλαβα αν έχω πρόβλημα με τούτη την εποχή. .
Οι ανθρώποι αρκέφκουν να κάμουν όπως τους πελλούς.
Θυμούντε τα πάρτυ τα ξενύκτια τα ποτά και τα τσιγάρα (μεν γελάς Σοφία)!
Βλέπει παντού να εν ούλα μες στην καλή χαρά, σαν κάποιος τους έμπηξε μια ένεση αδρεναλίνης, σαν τόσο τζαιρό ήμασταν όπως τις αρκούδες..υπνοτισμένες σε χειμερία νάρκη!
Toύτο εν για σένα Σοφάκι.
Αρέσκει μου να δίνω όρκους τζαι υποσχέσεις στους ανθρώπους.
Ένιμε καμιά κότα. Τζαι προσπαθώ να τις πραγματοποιώ.
Ο λόγος μερικές φορές του ανθρώπου πρέπει να εν δυνατός - όπως τζαι οι πράξεις του.
Έτσι τζαι εγω θέλω να υποσχεθώ, ότι τζιαμέ που ενα πέφτεις.. ένθα σε σηκώνω!
Ενα σε αινώ να σηκωστείς μόνη σου, να βρεις την δύναμη, απλά ένα σε ενθαρύννω με τα λόγια μου.
Ένθα σου λαλώ όμως όμορφα πακεταρισμένα λόγια, ένα σου λαλώ τις αλήθκιες κατάματα.
Τζιαμέ που πρέπει όμως ενα σου θυμώνω!
Ένα σε αγκαλιάζω τζαι ενα σε φιλώ γιατί ξέρουμε τζαι οι θκιο ότι τούτα έχουν αξία στην ζωή τα μικρά τζαι τα ωραία.
Ένα πίνω πάντα μαζί σου ένα τσιάρο, γιατί ξέρεις.. ότι όλα κάπως έτσι αρχίζουν τζαι τελειώνουν.
Είσαι το καλύτερο παρεάκι για να μιλώ ασταμάτητες ώρες.. άλλωστε είσαι η μόνη που γνωρίζει τόσα πολλά για εμένα, που μιλώ ανοικτά για τις ανησυχίες μου, που μπόρεσα να κλάψω μπροστά σου.
Θα συνεχίζουμε να βγαίνουμε ραντεβού μεταξύ μας, κι ας μας περνάνε όλοι για ζευγάρι.
Θα είσαι η Οh Nana Μου!
Tζαι έτσι μια ευχή για το τέλος.. να μην ξαναχωρίσουμε ποτέ μας.
Cheers :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

31 Αυγούστου.

 Ακριβώς απέναντι στην αγανάκτηση της ιδόμορφης ζωής μας, ανταποκρινόμαστε στο άκουσμα κάθε κελαιδίσματος. Ακριβώς απέναντι στο ιστορικό τέλ...